Regulamin sklepu internetowego

§ 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Ziarno Kawy, dostępny pod
    adresem internetowym www.ziarno-kawy.pl, prowadzony jest przez Michał Czekaj prowadzącego
    działalność gospodarczą pod firmą Ziarno-kawy
    Michał Czekaj, wpisaną do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
    prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6443520629, REGON 365765441.

2. Niniejszy
Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców
korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego
oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za
pośrednictwem Sklepu.

§ 2

Definicje

  1. Konsument
    osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot
    nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Sprzedawca
    osoba fizyczna prowadząca
    działalność gospodarczą pod firmą Ziarno-kawy
    Michał Czekaj, wpisaną do
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG)
    prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6443520629, REGON 365765441.
  3. Klient
    każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  4. Przedsiębiorca
    osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,
    której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu
    działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  5. Sklep
    sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.ziarno-kawy.pl
  6. Umowa zawarta na
    odległość
    – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu
    zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej
    obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków
    porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  7. Regulamin
    niniejszy regulamin Sklepu.
  8. Zamówienie
    oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i
    zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze
    Sprzedawcą.
  9. Konto – konto
    klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz
    informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
  10. Formularz rejestracji – formularz
    dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  11. Formularz zamówienia – interaktywny
    formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności
    poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży,
    w tym sposobu dostawy i płatności.
  12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu,
    w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje
    możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości
    produktów.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz
    ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży
    Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem
    Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosowanie do
    cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

§ 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: Ziarno-kawy Michał Czekaj ul. Jaworowa 3/5 Dąbrowa Górnicza 41-300
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: sklep@ziarno-kawy.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 508614928
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 79 2490 0005 0000 4530 7091 7106
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 18:00

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania
asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i
    przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla
    FireFox, Opera, Safari,
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,

§ 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo
    zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w
    funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób
    trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą
    techniczną Klienta.
  2. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania
    Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w
    asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z
    postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych
    i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
  3. Ceny podane w
    Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek
    VAT).
  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta
    składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport,
    dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach
    Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli
    związania się Umową Sprzedaży.
  5. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub
    świadczenie usług na czas nieoznaczony końcową (ostateczną) ceną jest łączna
    cena obejmująca wszystkie płatności za okres rozliczeniowy.
  6. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie
    oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny,
    informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za
    transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana
    w Sklepie w opisie Produktu.

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz
    rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: imię, nazwisko, adres
    e-mail.
  2. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie
    loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania
    przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto
    poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za
    pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia
należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a
    następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);
  3. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia
    Zamówienia bez rejestracji;
  4. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji
    – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia
    oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki
    (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane
    odbiorcy Zamówienia,
  5. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”,
  6. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w
    zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z
    zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy
    lub odbioru zamówionego Produktu:
  2. Przesyłka pocztowa Inpost,
  3. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
  4. Przesyłka Paczkomatem, przesyłka Paczkomatem
    pobraniowa,
  5. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: Dąbrowa Górnicza ul.
    Jaworowa 3/5
  6. Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
  7. Płatność przy odbiorze
  8. Płatność za pobraniem
  9. Płatności elektroniczne DOTPAY
  10. Płatności odroczone w systemie PAYPO

3. Szczegółowe informacje na
temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za
stronach Sklepu.

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
    następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza
    zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie
    potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do
    realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji
    następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości
    e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej
    Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu
    Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy
    Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail
    zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  3. W przypadku wyboru przez Klienta:
  4. płatności elektronicznych albo płatności kartą
    płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
    kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie
    zostanie anulowane.
  5. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient
    obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
  6. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki,
    Klient obowiązany jest dokonać płatności przy odbiorze przesyłki w terminie 3
    dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do odbioru.
  7. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór
    osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie maksymalnie 48 godzin
    dla produktów znajdujących się na magazynie, dla towarów dostępnych na zamówienie termin ten zostanie podany w informacji
    na stronie produktu lub droga mailową.
    Towar zostanie dostarczony sposobem wybranym przez klienta podczas składania Zamówienia.
  8. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach
    dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
  9. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta
    liczy się w następujący sposób:
  10. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności
    elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego
    Sprzedawcy.
  11. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za
    pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
  12. W przypadku
    wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do
    odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości
    Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę
    poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia
    adres poczty elektronicznej Klienta.
  13. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach
    gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany
    termin.
  14. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie
    Polski.

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy
    Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od
    dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  3. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów,
    które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w ust. 1
    biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
  4. W przypadku Umowy, która polega na regularnym
    dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony (prenumerata), termin wskazany w
    ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy.
  5. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy
    oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy
    wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  6. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej
    poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres
    e-mail Sprzedawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej
    Sprzedawcy – dane kontaktowe Sprzedawcy zostały określone w § 3. Oświadczenie
    można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
    niniejszego Regulaminu oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o
    prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
  7. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta
    drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany
    przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu
    od Umowy.
  8. Skutki odstąpienia od Umowy:
  9. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość
    Umowę uważa się za niezawartą.
  10. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca
    Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania
    oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego
    płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów
    wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
    najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
  11. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich
    samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej
    transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie
    będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do
    czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego
    odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy
    podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w
    którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie
    zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
  14. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu,
    także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten
    nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
  15. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości
    Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne
    do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

9. W przypadku, gdy ze względu na
charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą,
informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się znajdować w
opisie Produktu w Sklepie.

10. Prawo do odstąpienia od umowy
zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
    nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca
    zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana
    w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić
    ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
    zostało otwarte po dostarczeniu,
  3. w które przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca
    szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  4. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni
    usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez
    rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci
    prawo odstąpienia od Umowy,
  5. w którym cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na
    rynku finansowym, nad którym Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą
    wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy,
  6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu,
    ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi
    rzeczami,
  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,
    których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których
    dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy
    od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli,
  8. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe
    lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
    opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  9. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z
    wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  10. o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane
    na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
    zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
    poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy,

§ 11

Reklamacja i gwarancja

  1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy
    towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w
    kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają
    odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą
    elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego
    niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym
    terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy
    wysyłać na adres: Ziarno-Kawy Jaworowa 3/5 Dąbrowa Górnicza 41-300
  6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona
    gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie
    Produktu w Sklepie.

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości
    skorzystania przez Konsumenta z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
    oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach
    internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji
    społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami
    internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
    oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości
    skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
    roszczeń:
  3. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego
    sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
    Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o
    rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  4. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do
    wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia
    15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn.
    zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
    zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
  5. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie
    rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej
    pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji
    społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
    Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za
    pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za
    pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy
    Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu
    internetowego mogą być:
  4. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
    internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską,
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi
    lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  5. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie
    internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą
    Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi
    obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do
treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest
dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych
niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia
tejże umowy.

§ 14

Postanowienia końcowe

1. Umowy zawierane poprzez Sklep
internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany
przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te
zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej
zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w
niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy
prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług
drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych
osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z
pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym
celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR
dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.