FAQ

Jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane, a chcesz je anulować:
  • Wejdź w zakładkę "Moje konto"
  • W zakładce "Zamówienia" pojawi się lista zamówień, z tego poziomu możesz sprawdzić status zamówienia, oraz je anulować.
  • Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie zamówienia. Możesz zrobić to, dzwoniąc pod numer 508 614 928, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@ziarno-kawy.pl
  Jeżeli chcesz uzyskać informacje na temat dostępności wybranego produktu, skontaktuj się z obsługą klienta naszego sklepu, dzwoniąc pod numer 508 614 928 lub wysyłając wiadomość na adres sklep@ziarno-kawy.pl
Dla Twojego bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej. Jeżeli nie pamiętasz hasła:
  • Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony.
  • Kliknij pole "Nie pamiętam hasła lub loginu" pod formularzem logowania.
  • Podaj swój adres e-mail, na który zostanie wysłany link aktywujący nowe hasło.
  • Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która nada Ci nowe hasło.
 
  • Paczkomaty Inpost - dostawa do 48 h odbiór w paczkomacie.
  • Kurier Inpost dostawa do 48h
Fakturę z odroczonym terminem płatności możemy wystawić wyłącznie dla przedsiębiorstw korzystających z naszych usług. Jako osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej możesz skorzystać z usługi płatności odroczonych w systemie DOTPAY

Jeżeli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane i chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z obsługa klienta. Możesz zrobić to dzwoniąc pod numer 508 614 928, bądź wysyłając wiadomość na adres e-mail sklep@ziarno-kawy.pl.
  • Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, dzwoniąc pod numer 508 614 928.
  • Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres sklep@ziarno-kawy.p
Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w Regulaminie sklepu.
Nie musisz zakładać konta, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Jednak rejestracja niesie za sobą same korzyści.
Tak, wraz z zamówieniem otrzymasz od nas fakturę.